Pamukkale Üniversitesi 2013 - 2014 Yaz Okulu Genel Bilgiler
2013-2014 YAZ DÖNEMİ GENEL İŞLEYİŞİ
Pamukkale Üniversitesi Yaz Dönemi Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği gereğince; 2013-2014 Eğitim-Öğretim
Yılı Yaz Dönemi’nde bir öğrenci en fazla 15 kredi değerinde derse kayıt
yaptırabilir. Ancak, Yaz Dönemi’nde bir öğrencinin alacağı derslerin haftalık
ders saati toplamı 30 saatten fazla olamaz. ( 30 saat hesaplama: Alınan dersin
haftalık ders saati x 3 olarak hesaplanır. )
1.
Derslerin Belirlenmesi, Sistemde Aktif
Edilmesi
2.
Yaz Dönemi Ücretleri/Ödemeler
3.
Yaz Dönemi Ders Kayıt İşlemleri
4.
Öğretim Elemanlarına Ödenecek Ücretler
5.
Ücret İade İşlemleri
6.
Yaz Dönemi İş Akış Takvimi
1. Derslerin Belirlenmesi, Sistemde Aktif Edilmesi
1. Derslerin Belirlenmesi, Sistemde Aktif Edilmesi
Yaz
Döneminde açılmak istenen dersler, ilgili bölümler tarafından bağlı olunan
Fakülte Dekanlığı/Yüksekokul Müdürlüğü/Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne; 16
Haziran 2014 tarihine kadar bildirilecektir.
(Dersler belirlenirken;
geçmiş dönemlerde dersi alan ve dersten kalan öğrenci sayısı, öğrenci başvuru
ve talepleri ile dersi verecek öğretim elemanının durumu… gibi parametreler
dikkate alınır.)
Fakülte
Dekanlıkları/Yüksekokul Müdürlükleri/Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine,
bölüm/program başkanlıkları tarafından bildirilen dersler;
Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu onayı ve talimatı ile birim öğrenci
işleri personeli tarafından 19 - 23 Haziran 2014 tarihleri arasında
sistemde aktif hale getirilecektir.
Açılması
düşünülen ve sistemde aktif hale getirilen ders listeleri, ayrıca Öğrenci
işleri Daire Başkanlığına 23 Haziran 2014 tarihine kadar YKK ve yazı ile
bildirilecektir. Açılması düşünülen dersler ilgili birim duyuru panoları ile
Üniversite web sayfasında 19-23 Haziran 2014 tarihleri arasında ilan
edilecektir.
Açılması
düşünülen ve sistemde tanımlanan derslerin dışında, Kesin kayıt günlerinde
ilave ders açılması kayıt ve banka sistem sorunlarına yol açtığı için; 19
Haziran 2014 tarihinden sonra gelen ders açma talepleri dikkate
alınmayacaktır. Bu nedenle, açılma olasılığı bulunan derslerin 19-23 Haziran
2014 tarihleri arasında sistemde tanımlanması, derslerin belirlenme
aşamasında gerekli çalışmanın yapılarak, kesin kayıtlar başladıktan
sonra ders açma önerisi yapılmaması gerekmektedir.
2. Yaz Dönemi Ücretleri / Ödemeler
Öğrencilerin
ödeyeceği ücretler, Yükseköğretim Genel Kurulu’nca belirlenerek YÖK web sayfası
ile Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfasında yayınlanır.
Yaz Döneminde ders alacak öğrencilerden
alınacak ücretler, EK-1’ de verilmiştir. Ücretlendirme dersin
haftalık ders saatine göre hesaplanır.
Ders kaydında;
1-Öğrencinin
sistemden ders kaydını yapması,
2-Ders kaydından sonra ekranda çıkacak
toplam tutarı 25 Haziran – 29 Haziran 2014 tarihleri
arasında Türkiye Halk Bankasına yatırması,
3-Ücreti
yatırdıktan sonra sistemden ders kaydını onaylaması gerekir.
Ödemeler aşağıda belirtilen açıklamalara göre yapılacaktır:
Ödemeler aşağıda belirtilen açıklamalara göre yapılacaktır:
Üniversitemiz
öğrencilerinin ders ücretleri;
a)-Sistemdeki
ders kaydından sonra yatırılması gereken tutar bankada görülecektir.
b)-Türkiye
Halk Bankası'nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesinden, ATM veya İnternet
Bankacılığından PAÜ Öğrenci Numarası ile Pamukkale Üniversitesi öğrenci
tahsilat hesabına ödenebilecektir.
c)- Yatırılan
ders ücretleri sisteme anında yansıyacaktır.
d)- Ders
ücretini yatırdıktan sonra sistemden ders kaydı onaylanacaktır.
Diğer üniversite
öğrencileri ile özel öğrencilerin ders ücretleri;
Üniversitemizden
ders almak isteyen diğer üniversite öğrencileri ile özel öğrencilerin; ilk
aşamada dersin açıldığı fakülte, yüksekokul veya meslek yüksekokullarına bizzat
başvurarak sisteme kayıt olmaları ve sistem kaydından sonra;
a)-
İlgili okuldan aldıkları geçici PAÜ öğrenci numarası
ve şifreleri ile birlikte sistemden ders kaydı yaparak, ders kaydından
sonra ödenmesi gereken ücret tutarını ekrandan öğreneceklerdir.
b)-Türkiye
Halk Bankası'nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesinden, ATM veya İnternet
Bankacılığından PAÜ Öğrenci Numarası ile Pamukkale Üniversitesi öğrenci
tahsilat hesabına ödenebilecektir.
c)- Yatırılan
ders ücretleri sisteme anında yansıyacaktır.
d)-
Ders ücretini yatırdıktan sonra sistemden ders kaydı onaylanacaktır. Bankadan
alınacak makbuz üzerinde aşağıdaki bilgiler yer alacaktır:
·
Öğrenci Numarası
·
Yatırılan Ücret Tutarı
Bankadan alınacak
makbuzun öğrenci tarafından saklanmasında yarar vardır.
Öğrenciler,
kayıt olmak istedikleri derslerin bilgilerini http://pau.edu.tr/adresindeki
PAÜ Bilgi Paketi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi/Derece Programlarından
öğrenebilirler.
Azami
30 saat (teorik ve uygulama saati toplamı) sınırını aşmamak kaydıyla ders
seçilebileceği, bu sınır dahilinde ilave olarak ders seçilmek istenirse dersin
seçilip daha sonra yine ders ücretinin ilgili bankaya yatırılması ve ücret
yatırıldıktan sonra ders kayıt onayı verilmesi gerekmektedir.
Yatırılan ücret yetersiz olduğunda sistemden ders kayıt onayı verilemeyeceği
hususlarına da ayrıca dikkat edilmesi gerekmektedir.
Açılma
yeterliğini sağlamayan derslerin yerine veya 20 öğrencinin altına düşmeden açılan
dersin yerine (açılma yeterliğini etkilememek koşuluyla (derse kayıt olan
öğrenci sayısının 20’in altına düşmemesi)) başka derse kayıt olmak üzere; 25-29
Haziran 2014 tarihlerinde yapılacak kayıtlar için, öğrencilerin ders
değişiklerini yaptıktan sonra ilave ücret yatırmaları gerekiyorsa ilave ücreti
de belirtilen tarihlerde ilgili bankaya ödemiş olmaları ve ücreti ödedikten
sonra kaydını onaylamaları gerekmektedir.
Ücret Yatırma
İçin Örnek;
Fen-Edebiyat
Fakültesi Birinci Öğretim veya ikinci öğretim öğrencisi aşağıdaki tablodaki
gibi toplam 6 saatlik dersleri almak için ücret yatıracak olsun; (Aşağıdaki
örnekteki ücretler, 2013-2014 Yaz Dönemi ücretleridir.)
(AKTS)
|
Top.
|
Eşdeğerliği
|
||||||
Kodu
|
Adı
|
Aldığı
Okul
|
T
|
U
|
K
|
Saat
|
Ücreti
|
Olup
Olmadığı
|
OKL113
|
Psikoloji
|
Eğitim
Fak.
|
2
|
0
|
4
|
2
|
40
|
*
|
TAR102
|
Osmanlıca
II
|
Fen-Edebiyat
Fak.
|
2
|
2
|
3
|
4
|
81
|
Toplam: 121 TL. ücret
yatırması gerekmektedir.
* Eşdeğerlik kararı yoksa
alınacak ders geçersiz sayılır, eşdeğerlik onayı alınmadan derse ücret
yatırılmaması gerekmektedir. Hatalı veya mükerrer alınan derslere ait
sorumluluk öğrenciye aittir.
Alınmak
istenen ders/dersler sistemden seçildikten sonra yatırılması gereken ücret
banka sisteminde görülür. Ücret yatırdıktan sonra mutlaka ders onayının
sistemden yapılması gerekmektedir. Sistem onayı verilmediği takdirde ders kaydı
geçerli olmaz.
Tüm
öğrenciler; http://obis.pau.edu.tr
internet adresi üzerinden ders kayıt işlemlerini
gerçekleştireceklerdir.
Ders
seçimini yapıp, ödemeleri gereken ders ücretlerini 2 inci maddede belirtilen
açıklamalar ile “Pamukkale Üniversitesi Yaz Dönemi Yönetmeliğinin 8 inci ve 11
inci madde hükümleri çerçevesinde yatıran Üniversitemiz öğrencileri,
bulundukları yerden 25-29 Haziran 2014 tarihleri arasında internet
ortamında derslerini onaylayarak ders kayıtlarını yapacaklardır. Kayıt
işlemleri,
29
Haziran 2014 tarihinde Saat: 23.59’da tamamlanacaktır.
Diğer
üniversite öğrencileri ile özel öğrenciler almak istedikleri derse/derslere;
dersi açan fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokullarından 25-29 Haziran 2014
tarihleri arasında alacakları bilgiye (PAÜ Öğrenci No: Ders Ücretleri) göre
dersleri seçtikten ve bankaya gerekli ödemeyi yaptıktan sonra yine 25-29
Haziran 2014 tarihleri arasında internet ortamında derslerini onaylayarak
ders kayıtlarını yapacaklardır.
25-29
Haziran 2014 tarihleri arasında yapılacak
kayıtların bitiminden sonra, açılma yeter sayısına (En az 20 öğrenci
kaydı olan dersler) ulaşmış derslerin, 29 Haziran 2014 tarihinde gece saat
00:00 itibari ile açılması kesinleşmiş olacaktır.
25-29
Haziran 2014 tarihlerinde ders kaydı yapmış
öğrenciler, 30 Haziran- 01 Temmuz 2014 tarihlerindeki EKLE-SİL-ONAYLA
günlerinde açılma yeterliliğini sağlamadığı için sistemden silinen
derslerin yerine (ders kredisi fazlalığı nedeniyle ilave ücret yatırılması
gerekiyorsa ilave ücretin de ilgili bankaya ödenmesi koşulu ile) açılma
yeterliliğine ulaşan dersler arasından veya açılma yeterliğini etkilememek
koşuluyla (derse kayıt olan öğrenci sayısının 20’in altına düşmemesi) açılan
dersin yerine başka derse/derslere kayıt olabileceklerdir.
20
öğrenci sayısına ulaşmamış olan dersler, 30 Haziran 2014 tarihinde sabah saat:
09.00’da sistemden silinecek veya ders üzerinde işlem yapılamayacaktır. 30
Haziran 2014 tarihinden itibaren 01 Temmuz 2014 tarihi mesai bitimine kadar
açılma yeterliliğini sağlamış derslere 29 Haziran 2014 tarihine kadar herhangi
bir ders için ücret yatırmış olan ve bankada ders almak için yeterli bakiyesi olan
öğrenciler, isterlerse açılma yeterliliğini sağlamış derslere açılmayan
dersleri üzerinden silerek kayıt olabileceklerdir. Ders almak için
banka bakiyesi yetersiz olan öğrenciler sistemden ders ilavesi/ değişikliğini
yapıp, fark ücretini yatırdıktan sonra sistemden onay verebileceklerdir. Ücret
farkı olup, eksik ücreti olan öğrenciler Ekle-Sil yapamazlar.
Alınmak
istenen dersin eşdeğer ve doğru alınmış bir ders olup olmadığının bağlı olunan
fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulundan teyit edilmesinden ve ders alma
kurallarına bağlı ders seçilmesinden öğrenci sorumludur.
Öğrenci kataloğunda yer alan dersler dışında farklı
ders alan veya eşdeğerliği bulunmayan dersi/dersleri alan öğrencilerin
aldıkları bu dersler, öğrenci detay not durum çizelgesinde görülür, ancak
akademik ortalamaya katkısı olmaz.
Yaz Dönemi ders kayıtlarında danışman onayı aranmaz. Öğrencilerin, Ekle-Sil-Onayla günlerinde (30 Haziran-01Temmuz 2014 ) seçtikleri dersleri sistemde onaylamaları zorunludur.
Mezuniyet aşamasına gelmiş ancak mezuniyet kararı henüz çıkmamış olan ve akademik ortalamalarını yükseltmek amacıyla Yaz Döneminde ders alan öğrencilerin, aldıkları ders/derslerin akademik ortalamaya etkisi olmaz. Alınan dersler sadece detay not durum çizelgesinde fazladan alınan ders olarak yer alır.
2914
Sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu’nun 11. maddesi ve Yükseköğretim Genel
Kurulu’nun belirlediği ilkelere göre;
Yaz
Döneminde ders vermekle görevlendirilen ve bu görevi fiilen yerine getiren
öğretim elemanlarına (Profesör, Doçent, Yardımcı Doçent, Öğretim Görevlisi,
Uzman, Okutman), ders ve sınav ücretleri, Yaz Dönemi ücretleri toplam
miktarının % 70’ini aşmayacak şekilde, ayrıca ders saati ücretinin 5 katını,
sınav ücretinin 3 katını geçmeyecek şekilde belirlenerek, ilgili
fakülte/yüksekokulun ödenek havuzundan, ikinci paragrafta belirtilen
parametrelere göre ücret tahakkuk ettirilir.
Ders
vermekle görevlendirilen ve bu görevi fiilen yerine getiren öğretim
elemanlarına; unvanlarına, verdikleri derslerin toplam ders saati ile derse
kayıt yaptıran öğrenci sayısına göre ders ve sınav ücreti ödenir.
Yaz
Döneminde öğretim elemanları, Yaz Dönemi Yönetmeliği’nin 7 inci madde (5) inci
bendine göre en fazla haftada toplam 21
saatlik teorik ve uygulamalı ders verebilirler, 20 saatten fazla ders veren
öğretim elemanlarına fazla verdikleri ders saati için ücret ödenmez.
Bir
derse kayıt yaptıran öğrenci sayısı 50’yi geçerse ders şubeli olarak
verilebilir. Ancak, şubelendirilen ders ayrı bir ders olarak ücretlendirilemez,
derse kayıtlı öğrenci katsayısı uygulanarak ücretlendirilir.
5- Ücret İade İşlemleri
Ders
kaydı yapıldığı halde açılmayan veya ders değişikliği nedeniyle oluşan farka
ilişkin Yaz Dönemi ücretleri, akademik takvimde belirtilen tarihler arasındaki
kayıt sırasında öğrencinin vereceği geçerli banka IBAN bilgilerine göre
Havale/EFT yapılacaktır. Detay bilgi EK-2’ de verilmiştir.
Ekle-Sil-Onayla
işleminden (01 Temmuz 2014 tarihinden sonra) sonra kayıt olunan ders
değiştirilemeyeceğinden, dersi almaktan vazgeçme (dersin normal döneminde
başarılmış ve yanlışlıkla ders alınmış olması dahil) veya başka nedenden
dolayı ücret talebi olumsuz değerlendirilecek ve ücret iadesi kesinlikle
yapılmayacaktır.
6- Yaz Dönemi İş Akış Takvimi
Yaz
Dönemi İş Akış Takvimi EK-3’ de verilmiştir.
EKLER:
1.
Yaz Dönemine katılacak öğrencilerden
alınacak ücretler EK-1.
2.
Yaz Döneminde ders almak üzere başvuran
öğrencilerin ücret iade işlemleri EK-2.
3.
Yaz Dönemi İş Akış Takvimi EK-3.
EK: 1
2013-2014
YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET TABLOSU
Birinci ve
İkinci Öğretim Programları için (TL)
Ders
Saatleri (Teorik+Pratik)
|
||||||||||
FAKÜLTE
|
1
Saat
|
2
Saat
|
3
Saat
|
4
Saat
|
5
Saat
|
6
Saat
|
7
Saat
|
8
Saat
|
9
Saat
|
10
Saat
|
Tıp Fakültesi
|
44
|
88
|
132
|
177
|
221
|
265
|
309
|
353
|
398
|
442
|
Mühendislik Fakültesi
|
28
|
57
|
86
|
115
|
144
|
173
|
201
|
230
|
259
|
288
|
Teknoloji Fakültesi
|
28
|
57
|
86
|
115
|
144
|
173
|
201
|
230
|
259
|
288
|
İktisadi Ve İdari Bilimler
Fakültesi
|
22
|
44
|
66
|
89
|
111
|
133
|
155
|
178
|
200
|
222
|
Eğitim Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
Fen - Edebiyat Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
İlahiyat Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
İletişim Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
Teknik Eğitim Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
Turizm Fakültesi
|
20
|
40
|
61
|
81
|
102
|
122
|
143
|
163
|
183
|
204
|
Denizli Sağlık Y.O.
|
14
|
28
|
43
|
57
|
72
|
86
|
100
|
115
|
129
|
144
|
Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon
Y.O.
|
14
|
28
|
43
|
57
|
72
|
86
|
100
|
115
|
129
|
144
|
Spor Bilimleri Ve
Teknolojisi Y.O.
|
14
|
28
|
43
|
57
|
72
|
86
|
100
|
115
|
129
|
144
|
Uygulamalı Bilimler
Y.O.
|
14
|
28
|
43
|
57
|
72
|
86
|
100
|
115
|
129
|
144
|
Acıpayam M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Bekilli M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Buldan M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Çal M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Çivril Atasay Kamer
M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Denizli Sağlık
Hizmetleri M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Denizli Sosyal
Bilimler M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Denizli Teknik
Bilimler M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Honaz M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Kale M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Tavas M.Y.O.
|
15
|
31
|
47
|
63
|
79
|
95
|
111
|
127
|
143
|
159
|
Yabancı Diller
Yüksekokulu
|
Hazırlık
öğrencileri, kayıtlı oldukları Fakülte/Yüksekokul ücretini öderler.
|
|||||||||
(Hazırlık)
|
( Yabancı Diller
Y.O. tarafından 10 saatlik ders açılacaktır.)
|
NOTLAR :
1)-Özel öğrenci statüsünde ders almak
isteyen ve çalıştıkları kurumu belirtir bir belge sunanlar, ders almak
istedikleri Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.
2)-Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından
açılan hazırlık derslerine kayıt olmak isteyen öğrenciler, ilgili
Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.
3)-Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek
Yüksekokulu öğrencileri ders almak istedikleri
Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.
4)-Vakıf Üniversitesi veya Özel
Üniversite öğrencileri ders almak istedikleri Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek
Yüksekokulunun ücretini öderler.
5)-Yabancı dille eğitim yapan ( %100
İngilizce ) programlarında kayıtlı öğrenciler, ilgili Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek
Yüksekokulu için belirlenen ders saat ücretini öderler.
6)-Yabancı uyruklu öğrenciler, ilgili
Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.
5
2013-2014
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ’NDE DERS ALMAK ÜZERE BAŞVURAN ÖĞRENCİLERİN ÜCRET
İADE İŞLEMLERİNE İLİŞKİN DETAY BİLGİLER
ÖĞRENCİLERİMİZİN
DİKKATİNE !
YAZ
DÖNEMİ ÜCRET İADELERİNDE AŞAĞIDA BELİRTİLEN AÇIKLAMALARIN DİKKATE ALINMASI,
İADE İŞLEMLERİNİN YAPILMASINDA KOLAYLIK SAĞLAYACAKTIR.
ÖNCEKİ YILLARDA AYNI IBAN NUMARASINI BİR KAÇ ÖĞRENCİNİN SİSTEME
YAZDIĞI TESBİT EDİLMİŞ OLUP, SİSTEMDEKİ IBAN NUMARALARININ KİME AİT OLDUĞU
TESPİT EDİLEMEYECEĞİNDEN BU ŞEKİLDE OLAN HİÇ BİR ÖĞRENCİYE İADE
YAPILAMAYACAKTIR. SİSTEME MUTLAKA ÖĞRENCİNİN KENDİ ADINA OLAN BİR IBAN NUMARASI
GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. (T.C. EŞLEŞTİRMESİ YAPILACAKTIR)
AŞAĞIDA
VERİLEN ÖRNEKLERE GÖRE, DERS KAYDI SIRASINDA
ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİNE AİT GEÇERLİ
BANKA HESABI IBAN NUMARASINI GİRMELERİ İSTENECEKTİR.
( Anne, baba
veya arkadaş IBAN numarası olmayacaktır.)
GEÇERLİ IBAN NUMARASI VERMEYENLERİN EFT/HAVALE İŞLEMLERİ İLE ÜCRET
İADESİ BAŞKA BİR USULLE YAPILMAZ.
ÜCRET İADE İŞLEMLERİ İÇİN;
1)-VERİLECEK IBAN NUMARASININ MUTLAKA ÖĞRENCİ ADINA OLMASI
GEREKİR. YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET İADE İŞLEMLERİ,
VERİLECEK IBAN NUMARASINA
DOĞRUDAN
YAPILDIĞINDAN YANLIŞ VERİLEN IBAN NUMARALARINDAN DOLAYI HİÇ BİR HAK TALEBİNDE
BULUNULAMAZ. HATALI IBAN NUMARASINDAN KURUMUMUZ SORUMLU TUTULAMAZ.
IBAN NUMARASI: İLK İKİ
HARFİ TR SONRASINDA 24 TANE RAKAMDIR.
T R
Dekontun üzerindeki
iban numarası üniversiteye ait olup bu iban numarasını yazmayınız.
Cep Telefonu : 0 XXX
XXX XX XX
2-)
Ekle-Sil-Onayla işleminden ( 01 Temmuz 2014 tarihinden sonra) sonra ders değiştirilemeyeceğinden
dersten vazgeçme (dersin normal döneminde başarılmış veya yanlışlıkla
alınmış olması dahil) veya başka nedenden dolayı ücret talebi olumsuz
değerlendirilir, ücret iadesi kesinlikle yapılmaz.
3)- DERS
SEÇTİKTEN SONRA ARTAN PARA MİKTARI
5.00 Tl. DEN AZ OLAN
ÖĞRENCİLERE, (İADE MASRAFLARINI KARŞILAMAYACAĞINDAN DOLAYI) İADE YAPILMAYACAKTIR. EFT/HAVALE İŞLEMLERİNİN DAHA
HIZLI YÜRÜTEBİLMESİ İÇİN; İŞLEM YAPARKEN DİKKATLİ OLUNMASI, IBAN NUMARALARININ
KONTROL EDİLMESİ, HASSASİYET GÖSTERİLMESİ GEREKMEKTEDİR. 06 AĞUSTOS 2014 MESAİ
BİTİMİ İTİBARİYLE TÜM İADE İŞLEMLERİ TAMAMLANACAKTIR. İADE ALACAK
ÖĞRENCİLERİMİZİN VERDİKLERİ HESAP
NUMARALARI+IBAN
NUMARALARINA PARANIN AKTARILIP AKTARILMADIĞI KONTROL ETMELERİ, AKTARILMAMIŞSA
04 AĞUSTOS 2014 MESAİ BİTİMİNE KADAR REKTÖRLÜK ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE
BAŞKANLIĞI-HARÇLAR BİRİMİNE MÜRACAAT ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
İADE İŞLEMLERİ 23
TEMMUZ 2014 TARİHİNDEN SONRA YAPILACAKTIR.
EK: 3
2013-2014
Öğretim Yılı Yaz Dönemi İş Akış Takvimi
Başlama
|
Bitiş
|
||
Tarihi
|
Tarihi
|
Açıklama
|
|
16.06.2014
|
16.06.2014
|
Yaz Döneminde açılacak muhtemel
derslerin ilgili bölüm/program başkanlıkları
|
|
tarafından
Dekanlık ve Müdürlüklere bildirilmesi.
|
|||
Bölüm/Program Başkanlıkları tarafından
Yaz Döneminde açılması önerilen
|
|||
19.06.2014
|
23.06.2014
|
muhtemel derslerin ilgili Fakülte/Yüksekokul ve Meslek
Yüksekokulu öğrenci işleri
|
|
tarafından
sistemde aktif hale getirilmesi.
|
|||
19.06.2014
|
23.06.2014
|
Açılacak
muhtemel derslerin ilan edilmesi.
|
|
19.06.2014
|
23.06.2014
|
Açılması
kesinleşen derslerin ve ders sorumlularının ÖİDB’ye gönderilmesi.
|
|
25.06.2014
|
29.06.2014
|
Yaz
Dönemi ders ücretlerinin ödenmesi.
|
|
25.06.2014
|
29.06.2014
|
Yaz
Dönemi ders kayıtları. (Kesin Kayıt İşlemleri) 29.06.2014 tarihinde saat
|
|
23.59’da sona erecektir.
|
|||
Ekle-Sil-Onayla
işlemleri.(Açılmayan dersler yerine, açılan derslere kayıt işlemleri
|
|||
30.06.2014
|
01.07.2014
|
veya
açılan dersler arasında, açılma yeter sayısı üzerinde olmak koşulu ile ders
|
|
seçme,
kayıt işlemleri ve seçilen tüm derslere onay verme)
|
|||
02.07.2014
|
-
|
Yaz
Dönemi derslerin başlaması.
|
|
02.07.2014
|
08.07.2014
|
Kayıt
düzenleme işlemleri (Öğrenci İşleri Daire Bşk.-Bilgi İşlem Daire Bşk.)
|
|
23.07.2014
|
06.08.2014
|
Açılmayan/kayıt
yaptırılmayan ders ücretlerinin geri iade edilmesi.
|
|
-
|
08.08.2014
|
Yaz
Dönemi derslerinin sona ermesi.
|
|
11.08.2014
|
15.08.2014
|
Yaz
Dönemi genel sınavlarının yapılması.
|
|
-
|
21.08.2014
|
Yaz
Dönemi Genel Başarı Notlarının internet üzerinden girilmesi için son gün.
|